Asistent/tka obchodného riaditeľa

Administratíva

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s. je pivovarníckou spoločnosťou, ktorá nadväzuje na dlhoročné tradície varenia a konzumácie piva na Slovensku a v Českej republike. Naše pivné značky prinášajú osvieženie a zážitky ľuďom doma aj v zahraničí.

Do našej pivnej rodiny patria okrem slovenských značiek Šariš, Smädný mních a Topvar aj značky Plzeňského Prazdroja, ktoré okrem Pilsner Urquellu tvoria aj skvelé pivá Gambrinus, Radegast, Velkopopovický Kozel a nealkoholické pivo Birell, ktoré dopĺňajú aj jeho ochutené varianty. Ďalšími alkoholickými nápojmi Plzeňského Prazdroja sú obľúbené cidery Kingswood a Frisco.

Pracovná zmluva Práca na plný úväzok Na dobu určitú Bratislava

Charakteristika pozície

Máš rád/rada dynamickú prácu, kde každý deň bude o niečom inom? Sú tvojou silnou stránkou organizačné a komunikačné zručnosti? Láka ťa pracovať pre pivnú spoločnosť, ktorá určuje trendy na trhu?
Ak áno, tak sa pridaj do nášho tímu a staň sa pravou rukou nášho obchodného riaditeľa! (vedenie spoločnosti)

Náplň práce

•zabezpečenie denných administratívnych úloh pre obchodného riaditeľa
•podpora pri príprave prezentácií a reportov
•podpora pri vybavovaní telefonátov, stretnutí, výdavkov, rezervácií
•filtrovanie a prioritizácia elektrocnickej a poštovej korešpondencie
•plánovanie a organizácia interných a externých stretnutí – agenda, pozvánky, občerstvenie, zápisy zo stretnutí a porád
•agenda súvisiaca so zabezpečovaním podpisov, v prípade potreby s notárskym overením
•evidencia dochádzky pridelených zamestnancov
•vybavovanie prípadných ad hoc požiadaviek členov vedenia spoločnosti
•v prípade potreby zastupovanie ostatných výkonných a funkčných asistentiek
•organizácia teambuildingových aktivít príslušného oddelenia
•rezervácia ubytovaní, cestovných lístkov a leteniek a ich následné vyúčtovanie
•zodpovednosť za pridelený finančný rozpočet

Požiadavky na kandidáta

•Min. stredoškolské vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
•Minimálne 3 roky skúseností s prácou výkonnej asistentky / asistentky vedenia spoločnosti
•Organizačné schopnosti
•Komunikačné schopnosti
•Schopnosť pracovať pod stresom
•Schopnosť promptne reagovať na zmeny
•Pokročilá znalosť MS Office - Word, Excel, Powerpoint
•Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
•Vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič

Ponúkame

• Zaujímavú, variabilnú ale aj náročnú prácu pre spoločnosť, ktorá patrí k lídrom na trhu.
• Možnosť získať prehľad o biznise a spolupracovať s kapacitami v odbore.
• Možnosť ďalšieho vzdelávania a kariérneho rastu.
• 2 dni voľna na regeneráciu extra + príležitostný Home Office
• Zaujímavý balíček benefitov, napr. Jazykové kurzy, multisport karta, príspevky na dôchodkové sporenie a ďalšie finančné a nefinančné benefity.
• Birell na pracovisku, zamestnanecké pivo na Veľkú noc, dovolenku a Vianoce.
• Základnú mzdu od 1100 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• V neposlednom rade neformálne prostredie a super tím!