Asistent/tka pre tím sales managerov

Administratíva

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s. je pivovarníckou spoločnosťou, ktorá nadväzuje na dlhoročné tradície varenia a konzumácie piva na Slovensku a v Českej republike. Naše pivné značky prinášajú osvieženie a zážitky ľuďom doma aj v zahraničí.

Do našej pivnej rodiny patria okrem slovenských značiek Šariš, Smädný mních a Topvar aj značky Plzeňského Prazdroja, ktoré okrem Pilsner Urquellu tvoria aj skvelé pivá Gambrinus, Radegast, Velkopopovický Kozel a nealkoholické pivo Birell, ktoré dopĺňajú aj jeho ochutené varianty. Ďalšími alkoholickými nápojmi Plzeňského Prazdroja sú obľúbené cidery Kingswood a Frisco.

Pracovná zmluva Práca na plný úväzok Na dobu určitú Bratislava

Charakteristika pozície

Do nášho obchodného Retail tímu v Bratislave hľadáme novú posilu na pozíciu Asistenta/tky, ktorý/á bude plnohodnotnou podporou pre národného manažéra predaja, tím sales managerov a obchodných zástupcov.

Náplň práce

- Organizačné a administratívne zabezpečenie požiadaviek od interných klientov – národný manažér predaja, vedúci oblasti a obchodní zastupcovia.
- Denné administratívne úlohy spojené s distribúciou mailovej komunikácie a korešpondencie, s preberaním telefonických hovorov z externého prostredia.
- Plánovanie a organizácia meetingov tímu – pozvánky, občerstvenie, zápis zo stretnutia.
- Tvorba prezentácií a rôznych reportov (Powerpoint, Excel).
- Spracovanie objednávok a kontrola faktúr pre vybrané oddelenia.
- Správa zvereného budgetu POSM marketingových materiálov a Freebeer.
- Spracovanie dochádzok a ich zadávanie do systému.
- Organizačné zabezpečenie služobných ciest zamestnancov a objednávanie ubytovania.
- Ostatné ad hoc úlohy a komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti.

Požiadavky na kandidáta

- Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
- Aspoň 2 roky praxe na asistentskej alebo administratívnej pozícií (aj popri štúdiu)
- Komunikačné zručnosti a asertivita
- Schopnosť stanoviť si priority a orientácia na detail
- Samostatnosť a systematickosť pri plnení úloh
- Tímovosť a organizačné schopnosti pri spolupráci s ostatnými oddeleniami
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- Pokročilá znalosť programov MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), SAP – výhodou
- Vodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič

Ponúkame

• Zaujímavú, variabilnú ale aj náročnú prácu pre spoločnosť, ktorá patrí k lídrom na trhu.
• Príležitosti pre ďalší rozvoj a kariérny rast.
• 2 dni voľna na regeneráciu extra + príležitostný Home Office
• Zaujímavý balíček benefitov, napr. Jazykové kurzy, multisport karta, príspevky na dôchodkové sporenie a ďalšie finančné a nefinančné benefity.
• Birell na pracovisku, zamestnanecké pivo na Veľkú noc, dovolenku a Vianoce.
• Pracovnú zmluvu na zástup počas materskej/rodičovskej dovolenky.
• Základnú mzdu od 1100 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• V neposlednom rade neformálne prostredie a super tím!