Key Account Asistent/ka

Administratíva, Predaj

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s. je pivovarníckou spoločnosťou, ktorá nadväzuje na dlhoročné tradície varenia a konzumácie piva na Slovensku a v Českej republike. Naše pivné značky prinášajú osvieženie a zážitky ľuďom doma aj v zahraničí.

Podieľame sa na podpore a rozvíjaní tradície a ctíme si uchovávanie remeselnej zručnosti pivných sládkov a výroby špičkového piva z vysoko kvalitných prírodných surovín. Naše pivné portfólio nás na Slovensku svojím rozsahom a pestrosťou zaraďuje na vedúce miesto. V pivovare Šariš, ktorý sa nachádza v malebnom prostredí Veľkého Šariša na východnom Slovensku, neustále investujeme do rozvoja technológií a pracujeme na špičkovej kvalite výroby piva. Kvalita našich pív je vysoko cenená a získali sme za ňu už desiatky hodnotných ocenení.

Do našej pivnej rodiny patria okrem slovenských značiek Šariš, Smädný mních a Topvar aj značky Plzeňského Prazdroja, ktoré okrem Pilsner Urquellu tvoria aj skvelé pivá Gambrinus, Radegast, Velkopopovický Kozel a nealkoholické pivo Birell, ktoré dopĺňajú aj jeho ochutené varianty. Ďalšími alkoholickými nápojmi Plzeňského Prazdroja sú obľúbené cidery Kingswood a Frisco.

Pracovná zmluva Práca na plný úväzok Na dobu určitú Bratislava

Charakteristika pozície

Bavia ťa čísla čísla a excel? Vieš prioritizovať a zosúladiť prichádzajúce požiadavky od niekoľkých manažérov?
Do nášho obchodného OFF Trade tímu (Retail) hľadáme šikovného/ú a motivovaného/ú kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude plnohodnotnou podporou pre manažérov kľúčových zákazníkov.

Náplň práce

  • Poskytuje podporu manažérom pre kľúčových zákazníkov pri príprave jednania so zákazníkmi.
  • Zodpovedá za riešenie sporných otázok v dokladoch (faktúrach, dodacích listoch) s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi.
  • Zodpovedá za efektívny tok informácií (dokladov) pre jednotlivých zákazníkov vo vnútri firmy.
  • Zodpovedá za správnosť vystavených dokladov, rozdielových platieb a výpočtov spätných bonusov jednotlivých kľúčových zákazníkov.
  • Podieľa sa na komunikácií s finančným oddelením ohľadom platieb a spracovaní dokladov.
  • Podieľa sa na sledovaní platobnej disciplíny jednotlivých kľúčových zákazníkov.
  • Podieľa sa na riešení projektových záležitostí týkajúcich sa administratívneho procesu s kľúčovými zákazníkmi spoločnosti.
  • Podieľa sa na zaistení a budovaní dodávateľsko-odberateľských vzťahov medzi spoločnosťou a jednotlivými kľúčovými zákazníkmi.

Požiadavky na kandidáta

  • Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • 2-3 roky praxe v obchodnej spoločnosti na asistentskej alebo administratívnej pozícií
  • Komunikačné zručnosti a asertivita
  • Schopnosť stanoviť si priority a orientácia na detail
  • Samostatnosť a systematickosť pri plnení úloh
  • Tímovosť pri spolupráci s ostatnými oddeleniami
  • Min. stredne pokročilá znalosť anglického jazyka znalosť anglického jazyka
  • Pokročilá znalosť programov MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), SAP - výhodou
  • Vodičský preukaz skupiny B

Ponúkame

• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Prístup k nástrojom a know-how svetovej úrovne
• Práca v spoločensky zodpovednej firmy
• samostatnosť, zodpovednosť - budete to Vy, kto bude zodpovedný za výsledok, ktorý potom uvidíte v realite
• Príležitosti pre kariérny rast - prepracovaný systém školení a osobného rozvoja
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
• Príjemné pracovné prostredie a priateľské vzťahy na pracovisku
• Základná mzda od 1050 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• Pracovná zmluva na zástup počas rodičovskej dovolenky