Špecialista logistických operácií

Administratíva, Doprava, logistika a zásobovanie

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s. je pivovarníckou spoločnosťou, ktorá nadväzuje na dlhoročné tradície varenia a konzumácie piva na Slovensku a v Českej republike. Naše pivné značky prinášajú osvieženie a zážitky ľuďom doma aj v zahraničí.

Podieľame sa na podpore a rozvíjaní tradície a ctíme si uchovávanie remeselnej zručnosti pivných sládkov a výroby špičkového piva z vysoko kvalitných prírodných surovín. Naše pivné portfólio nás na Slovensku svojím rozsahom a pestrosťou zaraďuje na vedúce miesto. V pivovare Šariš, ktorý sa nachádza v malebnom prostredí Veľkého Šariša na východnom Slovensku, neustále investujeme do rozvoja technológií a pracujeme na špičkovej kvalite výroby piva. Kvalita našich pív je vysoko cenená a získali sme za ňu už desiatky hodnotných ocenení.

Do našej pivnej rodiny patria okrem slovenských značiek Šariš, Smädný mních a Topvar aj značky Plzeňského Prazdroja, ktoré okrem Pilsner Urquellu tvoria aj skvelé pivá Gambrinus, Radegast, Velkopopovický Kozel a nealkoholické pivo Birell, ktoré dopĺňajú aj jeho ochutené varianty. Ďalšími alkoholickými nápojmi Plzeňského Prazdroja sú obľúbené cidery Kingswood a Frisco.

Pracovná zmluva Práca na plný úväzok Na dobu určitú Spišská Nová Ves

Charakteristika pozície

Realizácia činností súvisiacich s plánovaním prepravy a prepravou tovaru odberateľovi. Administratívne činnosti súvisiace s príslušnými kontrolami vrátených obalov, vráteného tovaru, vystavovanie faktúr, dobropisov, diferenčných dokladov, tlač dokladov, príjem, evidencia a odovzdanie finančnej hotovosti, práca s PDA (personal digital assistant) zariadením a fiškálnymi tlačiarňami (registračnou pokladňou)

Náplň práce

• Práca s objednávkami, vytvorenie, zmena, precenenie
• Vykonávanie evidencie v systéme SAP, SRM, prácu z PDA a fiskálnou tlačiarňou,
• Vykonávanie činnosti spojené s fakturáciou, kontrolami vrátených obalov, vráteného tovaru
• Príjem a výdaj finančných čiastok v pokladni
• Uzávierky registračnej pokladnice a fiškálnych tlačiarní, tlač príslušných zostáv a vedenie evidencie potrebnej k registračným pokladniciam
• Príjem a evidenciu finančnej hotovosti, prípravu peňažnej hotovosti v súlade s požiadavkami poverenej spoločnosti na odvoz finančnej hotovosti
• Spracovávanie a vystavovanie reklamácii od zákazníkov v spolupráci s OZ, skladom a reklamačným oddelením vo výrobnom závode
• Spravovanie aktuálnych dát pre plánovanie, PDA, profily dodávok zákazníkov, obmedzenia a iné
• Kontrola skladovej zásoby
• Kontrola dodržiavania časov nakládky a Plantouru zo strany dopravcov na lokálnej úrovni
• Kontrola výkonu služieb dodávateľov, vrátených obalov, pokladne, hodnoty dennej uzávierky registračnej pokladnice a jej uzávierky
• Práca na zmeny (5:00 – 22:00)

Požiadavky na kandidáta

• Stredoškolské s maturitou, ekonomického/technického smeru výhodou
• Prax na obdobnej pozícii výhodou
• Znalosť účtovníctva
• Znalosť práce na PC, SAP, MS Office elektronická pošta, registračná pokladňa
• Presnosť a dôslednosť vo vedení evidencie
• Bezúhonnosť
• Komunikatívnosť, orientácia na zákazníka, schopnosť samostatného riešenia problémov
• Nástup ihneď

Ponúkame

• Prácu pre úspešnú a stabilnú medzinárodnú spoločnosť
• Prepracovaný systém osobného a profesionálneho rozvoja
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátane zamestnaneckého piva a rôznych príspevkov
• Základná mzda od 858 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta.
• Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity. Jedná sa o zástup počas materskej dovolenky.

Kontakt

Plzeňský Prazdroj, a.s.
Katarína Tóthová