Senior Brand Manager – značka Šariš

Marketing, Médiá, reklama a PR

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s. je pivovarníckou spoločnosťou, ktorá nadväzuje na dlhoročné tradície varenia a konzumácie piva na Slovensku a v Českej republike. Naše pivné značky prinášajú osvieženie a zážitky ľuďom doma aj v zahraničí.

Podieľame sa na podpore a rozvíjaní tradície a ctíme si uchovávanie remeselnej zručnosti pivných sládkov a výroby špičkového piva z vysoko kvalitných prírodných surovín. Naše pivné portfólio nás na Slovensku svojím rozsahom a pestrosťou zaraďuje na vedúce miesto. V pivovare Šariš, ktorý sa nachádza v malebnom prostredí Veľkého Šariša na východnom Slovensku, neustále investujeme do rozvoja technológií a pracujeme na špičkovej kvalite výroby piva. Kvalita našich pív je vysoko cenená a získali sme za ňu už desiatky hodnotných ocenení.

Do našej pivnej rodiny patria okrem slovenských značiek Šariš, Smädný mních a Topvar aj značky Plzeňského Prazdroja, ktoré okrem Pilsner Urquellu tvoria aj skvelé pivá Gambrinus, Radegast, Velkopopovický Kozel a nealkoholické pivo Birell, ktoré dopĺňajú aj jeho ochutené varianty. Ďalšími alkoholickými nápojmi Plzeňského Prazdroja sú obľúbené cidery Kingswood a Frisco.

Pracovná zmluva Práca na plný úväzok Na dobu určitú Bratislava

Charakteristika pozície

Do nášho Šariš tímu hľadáme Senior Brand manažéra, ktorý disponuje presne takými charakterovými vlastnosťami akými disponujú samotní Šariš spotrebitelia. Ak si dynamický, energický a úprimný človek, ktorý sa dokáže ľahko nadchnúť pre vec a bojovať za ňu z celých síl - si náš! Znamená to, že si srdciar a presne takého človeka táto značka potrebuje. Poď spolu s nami budovať jeden z najväčších domácich love brandov. Bude ti zverene celé marketingové smerovanie značky Šariš. Zároveň budeš súčasťou tímu, ktorý má možnosť pracovať s marketingom v jeho plnohodnotnej podobe – plánovanie a vývoj 360° kampaní - vrátane vlastných televíznych spotov.

Náplň práce

• Lokálne budovanie značiek a ich pozicioniningu
• Tvorba marketingovej komunikácie a jej implementácia v rámci mediálnych a ostatných komunikačných kanálov (ATL, BTL, digitál, PR, sponzoring a pod.)
• Príprava a implementácia dlhodobej stratégie značky v spolupráci s marketingovým manažérom
• Tvorba ročných brand plánov zodpovedajúcich portfóliovej stratégii a stratégii spoločnosti
• Tvorba produktových a obalových inovácií v spolupráci s inovačným oddelením
• Príprava mediálnej komunikácie značiek v spolupráci s mediálnou agenturou
• Dohľad nad realizáciou BTL aktivít v súlade s brand plánmi a situáciou na trhu
• Spravovanie a administrácia zvereného portfolia produktov
• Riadenie dodávateľov v oblasti reklamy, podpory predaja, sponzoringu a eventov
• Navrhovanie rozpočtu jednotlivých značiek a riadenie jeho efektívneho čerpania tak, aby boli dosiahnuté stanovené ciele
• Riadenie vzťahov a procesov s ostatnými organizačnými útvarmi a oddeleniami (Trade marketing, Brand Ambassador, Sales, POSm, a pod.), zapájanie sa do projektov presahujúcich niekoľko úsekov v rámci spoločnosti

Požiadavky na kandidáta

• VŠ vzdelanie 2. stupňa
• Min. 4-5 ročné skúsenosti v oblasti brand marketingu, FMCG spoločnosť je veľkou výhodou
• Znalosti v oblasti operatívneho (trade) marketingu, orientácia v súvisiacich disciplínach (výskum, médiá, sponzoring, reklama, inzercia)
• Strategické myslenie
• Dobrá orientácia v online prostredí a aktuálnych digitálnych trendoch
• Schopnosť stanoviť si priority a riadiť viac projektov súbežne
• Analytické myslenie, precízny time a projekt management
• Ekonomické povedomie (pochopenie finančnej stránky riadenia značky)
• Schopnosť tímovej spolupráce
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• Vodičský preukaz sk.B – aktívny vodič

Ponúkame

• kariéru v "ozajstnom" marketingu - všetky marketingové aktivity a kampane vyvíjame lokálne.
• Možnosť nechať odtlačok na smerovaní značky. To, ako ďaleko to u nás dotiahneš, si riadiš sám. Firma je tu pre podporu tvojich plánov.
• Samostatnosť, zodpovednosť - si to ty, kto bude zodpovedný za výsledok, ktorý potom uvidíš v realite
• "Nie - nudu" - každý deň bude iný
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Prístup k nástrojom a know-how svetovej úrovne
• Práca v spoločensky zodpovednej firmy
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
• Služobný automobil aj na súkromné účely
• Príjemné pracovné prostredie a priateľské vzťahy na pracovisku
• Pracovná zmluva na zástup počas rodičovskej dovolenky
• Základná mzda od 2100 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov vybraného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.