Junior Brand Manager Šariš

Marketing

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s. je pivovarníckou spoločnosťou, ktorá nadväzuje na dlhoročné tradície varenia a konzumácie piva na Slovensku a v Českej republike. Naše pivné značky prinášajú osvieženie a zážitky ľuďom doma aj v zahraničí.

Podieľame sa na podpore a rozvíjaní tradície a ctíme si uchovávanie remeselnej zručnosti pivných sládkov a výroby špičkového piva z vysoko kvalitných prírodných surovín. Naše pivné portfólio nás na Slovensku svojím rozsahom a pestrosťou zaraďuje na vedúce miesto. V pivovare Šariš, ktorý sa nachádza v malebnom prostredí Veľkého Šariša na východnom Slovensku, neustále investujeme do rozvoja technológií a pracujeme na špičkovej kvalite výroby piva. Kvalita našich pív je vysoko cenená a získali sme za ňu už desiatky hodnotných ocenení.

Do našej pivnej rodiny patria okrem slovenských značiek Šariš, Smädný mních a Topvar aj značky Plzeňského Prazdroja, ktoré okrem Pilsner Urquellu tvoria aj skvelé pivá Gambrinus, Radegast, Velkopopovický Kozel a nealkoholické pivo Birell, ktoré dopĺňajú aj jeho ochutené varianty. Ďalšími alkoholickými nápojmi Plzeňského Prazdroja sú obľúbené cidery Kingswood a Frisco.

Pracovná zmluva Práca na plný úväzok Na dobu určitú Bratislava

Charakteristika pozície

Do nášho Šariš tímu hľadáme Junior Brand manažéra, ktorý disponuje presne takými charakterovými vlastnosťami akými disponujú samotní Šariš spotrebitelia. Ak si dynamický, energický a úprimný človek, ktorý sa dokáže ľahko nadchnúť pre vec a bojovať za ňu z celých síl - si náš. Znamená to, že si srdciar a presne takého človeka táto značka potrebuje. Poď ku nám a poď s nami spolu budovať jeden z najväčších domácich love brandov. Budú ti zverené samostatné projekty za ktoré budeš zodpovedný. Zároveň budeš súčasťou tímu, ktorý má možnosť pracovať s marketingom v jeho plnohodnotnej podobe – plánovanie a vývoj 360° kampaní - vrátane vlastných televíznych spotov.

Náplň práce

• Lokálne budovanie značky
• Aktívna participácia na tvorbe marketingovej komunikácie (riadenie vybraných projektov)
• Implementácia komunikácie v rámci mediálnych a ostatných komunikačných kanálov (ATL, BTL, digitál, PR, sponzoring a pod.)
• participácia na tvorbe a implementácií dlhodobej stratégie značky
• participácia na tvorba ročných brand plánov zodpovedajúcich portfóliovej stratégií a stratégií spoločnosti
• Riadenie dodávateľov v oblasti reklamy, podpory predaja, sponzoringu a eventov
• Riadenie vzťahov a procesov s ostatnými organizačnými útvarmi a oddeleniami (Trade & Shopper marketing, Sales team, Innovation, Insight)
• Riadenie rozpočtu jednotlivých projektov v rámci značky

Požiadavky na kandidáta

• VŠ vzdelanie (min. Bc)
• Min. 2 ročné skúsenosti v oblasti marketingu (skúsenosti z brand marketingu alebo FMCG spoločnosti sú určite veľkou výhodou)
• Znalosti v oblasti operatívneho (trade) marketingu, orientácia v súvisiacich disciplínach (výskum, médiá, sponzoring, reklama, inzercia)
• Dobrá orientácia v online prostredí a aktuálnych digitálnych trendoch
• Schopnosť stanoviť si priority a riadiť viac projektov súbežne
• Analytické myslenie, precízny time a projekt management
• Ekonomické povedomie (pochopenie finančnej stránky riadenia značky)
• Schopnosť tímovej spolupráce
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• Vodičský preukaz sk.B

Ponúkame

• Základná mzda od 1500 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Zaujímavá kombinácia lokálnej a česko-slovenskej role
• Perspektíva dlhodobého profesionálneho rozvoja, možnosť rastu
• Veľmi dynamická a zodpovedná prácu
• Prístup k nástrojom a know-how svetovej úrovne
• Práca v spoločensky zodpovednej firme
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
• Príjemné pracovné prostredie a priateľské vzťahy na pracovisku
• Zmluva na dobu určitú 1 roka s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú