Personálny a mzdový špecialista

Administratíva, Personalistika a HR

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s. je pivovarníckou spoločnosťou, ktorá nadväzuje na dlhoročné tradície varenia a konzumácie piva na Slovensku a v Českej republike. Naše pivné značky prinášajú osvieženie a zážitky ľuďom doma aj v zahraničí.

Podieľame sa na podpore a rozvíjaní tradície a ctíme si uchovávanie remeselnej zručnosti pivných sládkov a výroby špičkového piva z vysoko kvalitných prírodných surovín. Naše pivné portfólio nás na Slovensku svojím rozsahom a pestrosťou zaraďuje na vedúce miesto. V pivovare Šariš, ktorý sa nachádza v malebnom prostredí Veľkého Šariša na východnom Slovensku, neustále investujeme do rozvoja technológií a pracujeme na špičkovej kvalite výroby piva. Kvalita našich pív je vysoko cenená a získali sme za ňu už desiatky hodnotných ocenení.

Do našej pivnej rodiny patria okrem slovenských značiek Šariš, Smädný mních a Topvar aj značky Plzeňského Prazdroja, ktoré okrem Pilsner Urquellu tvoria aj skvelé pivá Gambrinus, Radegast, Velkopopovický Kozel a nealkoholické pivo Birell, ktoré dopĺňajú aj jeho ochutené varianty. Ďalšími alkoholickými nápojmi Plzeňského Prazdroja sú obľúbené cidery Kingswood a Frisco.

Pracovná zmluva Práca na plný úväzok Na dobu určitú Veľký Šariš

Charakteristika pozície

Baví Vás oblasť personalistiky a agenda miezd? Ste zodpovedný/á a precízny/á? Ak ste komunikatívna osobnosť a máte radi adminitratívu, tak neváhajte poslať svoj životopis a stať sa tak členom nášho tímu vo Veľkom Šariši!

Náplň práce

• Zabezpečovanie správnosti a aktualizácia údajov týkajúcich sa nových zamestnancov, zmien/presunu a odchodu zamestnancov v SAP/Nugget.
• Udržuje osobné zložky zamestnancov.
• Ochrana osobných údajov v súlade s legislatívou a s internými smernicami.
• Pracovno-právne dokumenty - príprava, distribúcia a archivácia.
• Riadi agendu povinných zdravotných prehliadok.
• Riadi agendu týkajúcu sa dovoleniek a neprítomnosti zamestnancov.
• Zabezpečuje prihlášky a odhlášky do sociálnej a zdravotnej poisťovne v súlade s platnou legislatívou.
• Presné a včasné spracovanie miezd zamestnancov.
• Zodpovedá za kontroly súvisiace s oblasťou miezd.

Požiadavky na kandidáta

• Min. SŠ vzdelanie
• Min. 2-3 roky praxe v odbore ľudských zdrojov (HR) v rámci firemného prostredia so zameraním na HR Operations - oblasť personálnej administratívy a/alebo miezd.
• Znalosť lokálne platného Zákonníka Práce, Zákona o zamestnanosti aj všetkých pravidiel a predpisov týkajúcich sa zamestnanosti.
• Schopnosť riešiť viac úloh naraz, určenia priorít a pracovať pod tlakom náročných termínov.
• Silná orientácia na interného zákazníka.
• Zodpovednosť, orientácia na detail a doťahovanie vecí do konca.
• Užívateľská znalosť modulov HR SAP, systém Nugget - veľkou výhodou
• MS Office - Excel, Word - pokročilá úroveň
• Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň

Ponúkame

• Základná mzda od 1100 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Príležitosti pre kariérny rast
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
• Príjemné pracovné prostredie a priateľské vzťahy na pracovisku
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Príležitosť naučiť sa nové veci v zaujímavom odvetví

Ostatné

Typ zmluvy: Doba určitá 1 rok
Lokalita: Veľký Šariš
Preferovaný termín nástupu: Dohodou / Ihneď