Supervízor zákazníckeho centra

Zákaznícky servis

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s. je pivovarníckou spoločnosťou, ktorá nadväzuje na dlhoročné tradície varenia a konzumácie piva na Slovensku a v Českej republike. Naše pivné značky prinášajú osvieženie a zážitky ľuďom doma aj v zahraničí.

Podieľame sa na podpore a rozvíjaní tradície a ctíme si uchovávanie remeselnej zručnosti pivných sládkov a výroby špičkového piva z vysoko kvalitných prírodných surovín. Naše pivné portfólio nás na Slovensku svojím rozsahom a pestrosťou zaraďuje na vedúce miesto. V pivovare Šariš, ktorý sa nachádza v malebnom prostredí Veľkého Šariša na východnom Slovensku, neustále investujeme do rozvoja technológií a pracujeme na špičkovej kvalite výroby piva. Kvalita našich pív je vysoko cenená a získali sme za ňu už desiatky hodnotných ocenení.

Do našej pivnej rodiny patria okrem slovenských značiek Šariš, Smädný mních a Topvar aj značky Plzeňského Prazdroja, ktoré okrem Pilsner Urquellu tvoria aj skvelé pivá Gambrinus, Radegast, Velkopopovický Kozel a nealkoholické pivo Birell, ktoré dopĺňajú aj jeho ochutené varianty. Ďalšími alkoholickými nápojmi Plzeňského Prazdroja sú obľúbené cidery Kingswood a Frisco.

Pracovná zmluva Práca na plný úväzok Na dobu určitú Topoľčany

Charakteristika pozície

Viedol/la si v minulosti menší tím ľudí alebo vidíš v sebe potenciál leadra? Baví ťa kontakt so zákazníkom a riešenie ich požiadaviek? Ak áno, tak pošli svoj životopis a pridaj sa k nám – úspešnej medzinárodnej spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko!

Náplň práce

• Zabezpečenie úzkej spolupráce s oblastnými vedúcimi predaja a obchodnými zástupcami, podpornými tímami, spolupráca s oddelením Telesales, distribúcie, finančné oddelenia a pod.
• Zodpovednosť riešenie problémov od zákazníkov po procesnej stránke, tj. rozhodovanie, kto, kedy a ako vyrieši zákaznícky problém vo vopred stanovenom čase. Zodpovedá za riešenie problémov, pridelených oddeleniu Zákazníckeho servisu.
• Riadenie činnosti vykonávanej pracovníkmi zvereného tímu a chod jeho zákazníckych liniek.
• Zabezpečenie výkonu svojho tímu a vyhodnocovanie jeho motivačných ukazovateľov.
• Zodpovednosť za celkovú úroveň poskytnutých služieb.
• Zodpovednosť za rozpočet oddelenia a materiálové vybavenie tímu.
• Kontrola sledovania jednotlivých zákazníckych požiadaviek z pohľadu predpokladaných termínov vyriešenia, v rátane administratívneho vedenia požiadaviek v interných systémoch.
• Riešenie neštandardných problémov zákazníkov, poskytovanie pomoci a rád v prípadoch, ktoré presahujú kompetencie Zákazníckeho servisu.
• Zlepšovanie a zefektívňovanie procesov spojených s oddelením Zákazníckeho servisu za účelom dosiahnutia efektívnych procesov a spokojnosti zákazníkov.

Požiadavky na kandidáta

• Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou.
• Min. 2 roky praxe v oblasti komunikácie so zákazníkmi – zákaznícky servis, reklamácie, predaj a obchod a pod.
• Min. 1 rok skúsenosti s vedením menšieho tímu.
• Schopnosť koordinácie práce s ostatnými oddeleniami vo firme.
• Pozitívny vzťah k práci s klientom, zrozumiteľný a príjemný prejav.
• Znalosť oblasti zákazníckych služieb (IT platforma, procesy, priama skúsenosť v odbore)
• Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti, asertívne vystupovanie a jednanie, zvládanie stresových situácií,
• Analytické a logické myslenie
• Schopnosť plánovania, dôslednej realizácie a správneho reportingu.
• Skúsenosti s prácou v telefonickom centre alebo s telefonickým predajom sú výhodou.
• Komunikatívna, vyzretá osobnosť s vysoko rozvinutými predajnými zručnosťami,prirodzeným obchodníckym talentom.
• Schopnosť viesť tím, mentoring a koučing tímu.
• Spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť a vysoké pracovné nasadenie.
• Aktívna znalosť práce s PC (MS Office, SAP, strojopis).
• Základná znalosť anglického jazyka.
• Vodičský preukaz skupiny B.

Ponúkame

• Základná mzda od 1050 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na mesačný/kvartálny bonus a firemné benefity.
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Príležitosti pre kariérny rast
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
• Príjemné pracovné prostredie
• Priateľské vzťahy na pracovisku
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Príležitosť naučiť sa nové veci v zaujímavom odvetví